10 motive pentru care nu m-as intoarce in liceu

Posted: April 16, 2010 in Aiurea printre gânduri...
  1. Matematica. Doamneee, ce cosmar! Dumnezeu m-a inzestrat cu multe calitati, dar si cu o ingrijoratoare incapacitate de a pricepe matematica. Ma uitam la integrale asa cum Decebal s-ar fi uitat la un LCD. Ma straduiam, vroiam…Mi-as fi dorit sa stiu…. Totul avea o limita, insa…Si totusi…am stiut din totdeauna ca matricele si logaritmii nu vor face parte din viata mea.
  2. Bisericutele. Vai de mine….imi amintesc si acum. Era grupul fitzelor fara creier, dar cu iubiti si povestiri in consecinta. Nedespartite… Mai era grupul visatoarelor, evident, fara iubiti…care papau telenovelele pe paine. Pe atunci, telenovelele erau un fel de Hanna Montanna de acum. Nu existai daca nu stiai ce a facut Jose Alfonso sau Marimar. Imbucurator este totusi ca astazi, problemele astea framanta mintile inainte de a intra in liceu. Ingrijorator este ca astazi, in liceu, se stie ca sexul in grup e cool. Mai era grupul celor cuminti, dar nu foarte. Ele au debutat bine si au ajuns rau. Pacat. Sau bravo lor…. Si mai era grupul activelor. Doua sportive simpatice foc. Una mi-era chiar draga. Nu prea aveau ele treaba cu prezenta, dar faceau performanta. Ahhhh….si mai eram eu. Bau! Nu prea m-am integrat nicaieri…. Cu baietii, lucrurile erau mai simple….
  3. Regulile. Alea cu “la ora 8 esti in casa”, “n-ai voie la petreceri”, “n-ai voie in tabara”, “n-ai voie mare”, “n-ai voie munte”, “n-ai voie prieten”, “n-ai voie cu copii in casa”, “n-ai voie mini”, “n-ai voie maxi”, “n-ai voie nimic, pana la facultate”. Aiurea…la facultate n-am mai vrut eu…
  4. Kilogramele in plus. Hehe…eram rotunjoara…si ma tratam cu ciocolata. Ce sa-i faci? Nimeni nu-i perfect.
  5. Naivitatea. Ce de vise aveam…..
  6. Lipsa de perspectiva. Nu stia nimeni ce vrea. Nici macar eu. Acum, lipsa de perspectiva cred ca m-ar arunca in depresie. Tot liceul imi dadea impresia unei turme dupa ce a pascut linistita pe un camp de cannabis.  
  7. Iubirile cretine. Imi amintesc si acum ca eram indragostita de un frumusel care semana cu Peter Antre. Stralucea de prostie, dar era frumusel foc. N-a stiut niciodata ca existam, dar nu asta era problema.
  8. Barfele. De astea nu am scapat nici acum. Ba as putea spune ca e chiar mai rau. Cel putin, atunci nu imi umbla nimeni in geanta, in sertare sau in lucrurile personale (in afara de mama-detectiv-in-timpul-liber). Insa atunci, barfele echivalau cu sfarsitul lumii. Acum sunt doar zgomot de fond.
  9. Profa de sport. Imi da fiori, pur si simplu. Nu era nici agresiva, nici exigenta. Overall era chiar simpatica, daca poti numi simpatica o chestie mica, care fluiera, mergea robotizat si se imbraca numai in rosu, tunsa scurt si foarte-foarte blonda, cu cercei lungi si mari, ce pareau ca au o viata a lor….foarte agitata.
  10. Popularele. Le recunosteai de la o posta: vopsite blond sau roscat aprins, machiate intens dar cu mare grija. Fiecare linie de tus era perfect trasata, fiecare contur al buzelor era impecabil. Fiecare haina venea ca turnata (nu mai vorbesc de blugi). Nu erau ingrijorator de multe…dar nu le-am suportat niciodata. Pe chipul lor se reflecta netezimea perfecta a propriului creier. Incepeau toate frazale cu “Fata” sau “Auzi, fata?”
  11. Asteptarea. Vroiam mereu sa treaca timpul. Sa treaca ora de matematica, sa treaca semestrul, sa treaca vacanta, sa treca liceul. Eram nerd-ul clasei. Ce vreti ? Imi placea sa invat. Si totusi, nu faceam decat sa astept. Pacat, azi as vrea sa uit ca am crescut si ca timpul ustura, uneori…

 3 motive pentru care m-as intoarce in liceu

 ….inca le mai caut…

Comments
  1. Laura says:

    citind ce ai scris… ma gandeam in ce fel de bisericuta eram eu. tot in niciuna… :)) cand eram in scoala, eram prietena cu toti, in timpul liber nu vedeam pe nimeni. nu aveam prietene, ce trist. eram tocilara prietenoasa de la 8 la 14 si dupa ora 14 nu o mai vedea nimeni. asta cred ca se datora si faptului ca aveam program de venit acasa si interdictii de facut diverse :))))

    macar mi-am facut plinul de literatura :)))

  2. Adela says:

    Acelasi sentiment il am si eu. Si chiar daca am avut momente frumoase si clipe pe care nu le voi uita, nu m-as intoarce. Poate pur si simplu pentru ca acel farmec al liceului a apus, cand incepi o noua etapa in viata,cea trecuta nu mai pare asa de palpitanta. Plus ca de curand, am terminat si relatiile cu prietenele mele din liceu, pe motiv ca de ce nu am timp sa ma vad cu ele? Am descoperit ca nu mai avem nimic in comun, la fel cum nu aveam nici in liceu, dar eram toti o gasca…ne astepta lumea larga. Pana atunci, era fun sa ne distram impreuna.

  3. HHO says:

    Motiv pentru: Nu aveam nici o treaba.

  4. Carmen says:

    Erai buna si mai ales talentata la romana. Cand era vorba de comentarii de citit la doamna titza (cu tz) pur si simplu iti absorbeam fiecare cuvintel :)

Leave a Reply

